Segheeet

Jag vaknade idag med en nästintill total känsla av misslyckande. Inte nog med att jag (trots sängående vid 2-tiden) inte gjort färdigt alla inlämningsuppgifter för den här veckan, så hade jag tidigare under dagen

1. Vaknat
2. Snoozat ett onämnbart antal gånger och sagt hej till L som gav sig iväg till jobbet
3. Gått upp
4. Kommit halvvägs igenom påklädningsprocessen
5. På något lustigt sätt hamnat i säng igen om helt sonika somnat om.
6. Pga Punkt 5 missat min lektion för dagen

Nu sitter jag här, seg och hungrig, och har egentligen inte åstadkommit mer än jag gjort när jag la mig. Oh well, snart helg. Måste bara ta mig igenom provet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0