Home is always home...

Nu är jag tillbaka i Luleå, L kommer inte tillbaka förrän om några dagar. Tills dess är frågan om jag äntligen ska lyckas göra något nyttigt med min tid, eller om det blir lite hälften av allt som vanligt... Heh.

I söder var allt bra, vi hann träffa större delen av familjerna, och en hel del kompisar. Men puh, vad trött jag var efter några dagar på resande fot! I fredags träffade vi familjen W med allt vad det innebär, i lördags var det äntligen dags för Födelsedagsfuffens (Take Two), i söndags familjen R, i måndags båda familjerna H, och i tisdags satt jag 5 h på Arlanda tack vare min exceptionella tidsuppfattning...

Det var trevligt att träffa alla igen, men jag kan ändå säga att hemma alltid är... hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0