Mitt inte alldeles ofördelaktiga jobb...

Jag har under några veckor nu i sommar fått ett jobb... Jag ska byta ut alla Niveas make-upställ, vilket gav vissa oväntade förmåner under utbildningen i Sigtuna...

Tadaa!


Många fina nagellack, min favorit just nu är Colour Mini #56, "Red Sparkle" (ej i bild).


Lite annat fint fick jag också, är helt fascinerad av vad Double Black-mascaran kan göra med mina bångstyriga ögonfransar.... Vem behöver lösögonfransar?


Och lite fräschhet också då... Handkrämen har varit räddningen efter en lång dags arbete med papercuts och uttorkade fingrar. (Ps. Atrix är inte Nivea, I know, men de ägs faktiskt av samma koncern som också äger Hansaplast och en massa annat!)

Jag har redan hunnit jobba första veckan, mer om det senare!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0