Flitens och framtidens lampa lyser

[Soundtrack: Garbage - Cherry Lips]

Med lite nyvunnen energi har jag avhandlat hela tolv punkter på min att göra-lista, och dessutom börjat skriva på en ny lista (yay, lists). Tyckte det var dags för min Bucket List...

Här kommer den i all sin oredigerade form:

Flyga drake
Flyga flygplan
Landa flygplan
Bygga ett stort sandslott
Börja med bågskytte
Lära mig en kampsport Hitta en ny kampsport
Ta sånglektioner
Spela in en skiva
Simma med delfiner
Åka på spontanresa till en plats jag aldrig tänkt mig åka till
Sy en historisk klänning
Ordna en maskeradfest
Hålla en konstutställning
Få ett skoldiplom att ha på väggen
Ta en universitetsexamen
Ta körkort
Ta motorcykelkörkort

More to come. Några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0