Taxiresor, intervjuer och hemkomster, 2008-02-01

Efter nattens eskapader är det inte konstigt att jag försov mig. I efterhand är jag glad att jag tog taxi eftersom vädret inte var till för utomhusvistelse... Long story short, intervjun höll på i en timme och 15 minuter, och jag är nöjd. Efter en plågsamt kall promenad tillbaka till stan åt jag lunch på restaurant (Mmm, husmanskost är oslagbart vissa gånger) och åkte hem för att vänta på min älskling som hade sin första permission! Yay, jag har känt min ensam, och att sova ensam är inte så trevligt när man inte har gjort det på så lång tid som jag har. Katter i all ära, men vad går upp mot en varm axel... Mmm.
   Vi gjorde absolut ingenting hela helgen, mer än att ta det lugnt och äta pizza och mat från frysen. Huzzah för slappdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0